A+ R A-

PO NITCE DO HASŁA, CZYLI PATENT NA ŚWIĄTECZNĄ PRZYGODĘ 🎄🎅😁📚

Tuż przed Mikołajkami 🎅🎅uczniowie klas 3Ż i 3ed wzięli udział w grze zagadkowej „ESCAPE ROOM”💣🪟⏳🔥🏅🚪 📌 Celem gry było pogłębienie więzi w grupie oraz rozwój kompetencji emocjonalno – społecznych, takich jak współpraca, rozwiązywanie konfliktów, wyrażanie emocji, empatia i samopoznanie, a wszystko to w atmosferze świątecznej zabawy. 📌 Zadaniem grup było „wydostanie się” z zamkniętego magazynku świątecznych akcesoriów poprzez rozwiązanie 9 zagadek oraz zdobyciu „kodu do drzwi”. 📌 Kluczowymi elementami gry były: uczciwość, współpraca, logiczne myślenie, dobra zabawa. 📌 Przebieg gry był elastyczny i dostosowany do dynamiki grupy. 📌 Podczas rozwiązywania zagadek towarzyszył nam dźwięk świątecznej muzyki w tle. 📌 Nie zabrakło również pytań podsumowujących grę w tematyce aktywności społeczno – emocjonalnych. Czy udało nam się zamienić lekcję ograniczającą się do rozwiązywania przykładów z podręcznika, wysłuchania wykładu i robienia notatki na przygodę?🤔🤔😁😁 Poszło zgodnie z planem! 👍💯👌Obserwując zaangażowanie uczniów, tempo pracy to był strzał w dziesiątkę! 💯💣💯 Każda z grup chciała jak najszybciej zdobyć tajne hasło do uwolnienia się z naszego ESCAPE ROOMU, a przy okazji uczniowie mieli okazję kształtować takie kompetencje jak analizowanie, wnioskowanie, wyciąganie wniosków oraz współpracy w grupie. 🎄🎅🎄🎄🎅 Pedagog specjalny 😊